02) Workshop Polsko 5-8.5.2011

Workshop Hejnického fotoklubu – Polsko , písečné duny ( evropská sahara)

ve dnech 5.-8. května 2011

( Jak to probíhalo… )

Den 1.  Cesta a ubytování v přímořském letovisku Leba, v  příjemném penzionu.  Po krátkém  odpočinku, následovala prohlídka přístavu, tvořeného řekou Léba, která  se  zde vlévá do moře. Večerní posezení v malebné hospůdce s dobrou smaženou rybou první  den zakončilo.

Den 2. Dopolední procházka po mořském pobřeží. Sezóna ještě nezačala, a tak na pláži bylo celkem prázdno. Bohužel počasí fotografování moc nepřálo, obloha jak vymetená,  bez jediného mráčku. Odpoledne jsme odjeli na písečné  duny, kde jsme strávili zbytek dne a vrátili jsme se až v pozdních večerních hodinách.

Den 3. Ráno jsme si přivstali, abychom zastihli východ slunce do ranní mlhy. To trvalo krátce, v 7 hodin jsme byli zpět v penzionu. Po snídani jsme si prošli celé městečko Lébe. Odpoledne jsme se vydali k majáku „ Stilo“  ,  následovala jeho prohlídka a vytvoření  několika fotek, tipu „byl jsem tam“ . Bohužel pro časté bloudění po polských lesních cestách, jsme nestihli večerní fotografování na pobřeží moře.

Den 4. Proto, že večerní fotografování se nekonalo, přivstali jsme si a šli se rozloučit

s mořem při východu slunce. Tím celé fotografování skončilo, zabalili jsme a vydali

se na cestu domu.

Na závěr chci dodat: „ Bylo to pěkné a těšíme se na další.“

Mirek Pelikán

A ještě pár fotek k nahlédnutí.